پارمینپارمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پارمین شیرینی زندگی مامان و بابا

21 ماهگی دخترک شیرین زبان ما

1392/1/29 18:39
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری
چقدر روزا زود میگذرن و تو بالنده تر میشوی قشنگم..انگار همین دیروز بود که 4دست و پا میرفتی و مراقبت بودیم تا از یه ارتفاع کم نیوفتی

دلم برای این روزهایی که مثل برق و باد میگذرن قطعا تنگ خواهد شد

این روزها شما طوطی خوش ادای خانه ی ما هستی و کلمه ای نیست که بعد از شنیدنش تکرار نکنی و هزار ماشالا خیلی خوش زبون و ناز حرف میزنی

عسل من شیرینترینم از روزی که پا به دنیا نهادی من تمام هم و غم خود رو برای تربیت و آموزش شما نهاده ام برای رشد کردنت و بالنده شدنت..و ملالی نیست اگر به کارهای شخصی ام نمیرسم و همه از من گله دارند که چرا مثل سابق نیستم..همین که تو راضی باشی و این رضایت تو من را خشنود کند کافیست

کارتهای بن بن بن فارسیتو کامل بلدی فقط به جای تصویر نان میگی پسته.کارتهای انگلیسی رو هم کم و بیش بلدی بیشترکلماتی رو بلدی که تو سی دی هات هست گل همیشه بهارم

                                اولین باری که آزمایش خون دادم

                               عروسک مود علاقه ی پارمین(بهش میگه baby)

                             اینم پرنسس پاییزی من (30 آذر)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)